De KennisAssociatie: Verstand van Automatiseren:

Consultancy

Business consultancy
Business consultancy richt zich op het zo efficiënt mogelijk inzetten van automatiseringstechnologie. Hierbij wordt een heldere analyse gemaakt van uw huidige oplossingen. Onze consultants werken op het snijvlak van business en ICT. Advisering en het in praktijk brengen van nieuwe wensen, rekening houdend met bestaande implementaties, is waar onze business consultants zich dagelijks mee bezighouden.

BI Consultancy
Onze ervaren medewerkers maken gebruik van hun ruime ervaring en “skills” om te komen tot de voor uw organisatie beste oplossing of implementatie.

• Business Skills : om een organisatie en het probleem of de vraag te doorgronden.
  • Analytical Skills: noodzakelijk zijn om een gedegen analyse te maken van de vraag en de wens van de organisatie.
  • IT Skills: Alle noodzakelijk technische kennis noodzakelijk om tot een succesvolle implementatie te komen.

Advisering
Onze medewerkers kunnen u organisatie ondersteunen in:

• Vaststellen van architectuur, infrastructuur en in te zetten producten
  • Technische advisering en begeleiding van projecten
  • Begeleiding in het veranderingsproces binnen uw organisatie
  • Project-startup en pilot projecten
  • Vaststellen van kwaliteit door bijvoorbeeld project-audits en systeem-reviews uit te voeren.

Managed Services

• Applicatiebeheer. Wij voeren het technisch onderhoud uit op de voor u ontwikkelde applicaties . Dit kan bij ons of bij u op locatie.
  • Hosting oplossingen. Uw applicaties kunnen ook in ons datacenter worden geplaatst. De applicaties zijn dan via internet door u te benaderen. Plaatsing in een professioneel rekencentrum geeft u geen zorgen meer wat betreft beschikbare bandbreedte, dubbel uitgevoerde stroomvoorziening, opslag, beveiliging, maximale beschikbaarheid en backups.

Home    Consultancy    Projecten    Oracle    Klanten    Contact